29/03/2012

I haven't smoked for 10 years




cette nuit j'ai rêvé 
que j'allumais une cigarette sortie d'un paquet blanc
les deux bouffées inspirées ont provoqué en moi
un réel bien être un sentiment de satiété
la cigarette entre mes doigts, c'était bon

this night I dreamed 
that I lighted a cigarette out of a white package
two puffs inspired provoked in me 
a sense of well being a feeling of satiety
the cigarette between my fingers, it was good


4 commentaires:

  1. Such a beautiful home! Was looking through your online shop. Really loves your bracelets.

    RépondreSupprimer
  2. The same for me. Well 8 years ago. I stopped when I became pregnant. And I dreamt every night I was smoking!

    RépondreSupprimer
  3. Do you think you are going to smoke again? I'm curious to understand what triggered during the day that dream.
    These photos look like frames from a film.
    x

    RépondreSupprimer
  4. Hello Alessandra :) Pour te raconter, le lendemain était comme si j'avais vraiment fumé cette nuit là dans la vraie vie ! J'étais comblée et ça m'a suffit ;) C'est donc à cela que servent les rêves ? Je crois ...
    Des bises
    C.

    RépondreSupprimer